miercuri, 26 martie 2008

Kestii dragutze.....

Sufletul oricand poti sa mi`l atingi,
Poate ca nu mai vrei umarul meu pe care sa plangi
Priveste`mi ochii si intreaga suferinta
Oare incerc cu neputinta sa ma apropii de acea sublima fiinta
Intoarce`te si te primesc, iti voi ierta orice, inca te iubesc
Durerea este insuportabila, nici nu mai vreau o relatie stabila
Ma deranjeaza aluzia la faptul ca nu mai esti cu mine
Atatea lucruri au ramas in urma, dar inca mai am incredere in tine



Cand priveshti spre cer chipul ei il zareshti in pustiu
Incet incerci s te ascunzi,e prea tarziu
Totu'n jurwl tau se afla in trecut
Tu ai iwbit`o ea n'a stiut...



Am tras adanc in piept aerul de-afara ,
Si am luat-o in brate pentru ultima oara
Mirosind parul ei,parul ei frumos
O tineam strans dar simteam ca se duce in jos,
Nu gaseam cuvinte,oricum nu aveau rost
Mureau la mine-n brate si ea si tot ce-a fost
In momentu-n care s-a desprins de pieptul meu,
A luat o parte din mine,DOAMNE DE CE EU???
Ne tineam de maini,si ea plangea,
Priveam in ochii ei frumosi de fata rea
Eram doar un copil care nu intelegea,
Si tremuram cum n-am tremurat in viata mea,
Am pus un pas in spate,si inca unu,
Strangand din dinti,inclestand pumnul
M-am intors si i-a cazut mana din a mea,
A renuntat la mine,am renuntat la ea..."





Pe buzele tale nu mai vad decat un zambet incordat
Si`mi amintesc la inceput cum s`a intamplat
Cum acele priviri ni se intalneau
Iar tu batand din pleoape parca spuneai "Te vreau"





au trecut luni lungi...saptamani...zile...ore...minute...secunde
ma intreb ji akum und?dar ea s ascunde
am avut`o odata d mult dar n`o mai
am am incercat s o inlokuiesc
dar nu puteam caci o iubeam
ji imi amintesc
fiecare moment in kre puteam
s zbor atat d sus
akum nu`mi amintesc
dekt k totul s`a dus
ji peste lacrimi am trecut
dar totusi stiu j s te am din nou e mult
prea tarziu...
dar peste probleme sar si caut iar
o dragoste iesita din tipar
dar in zadar nu imi apar
decat imagini cu tine
iar si iar
o viata o dragoste...atat
sau...
nici macar...



stii k port q mn tot ce`i al meu...
lumea`n kre ma`nvart ma va ispiti mereu...
shi poate voi gresh din nou...
eu nu fur inimi..le primesc kdou




Au fost prea multe flori puse si ganduri spuse
Au foste prea multe sentimente-ascunse si poate nu se
Mai ajungea sa plang
Au fost prea multe lacrimi
Ce inima imi frang
Atunci cand ingerii vor prinde si ei viata
Vor sti ca tu ai fost a vietii mele prefata
As vrea sa inteleg de ce
Timpul se opreste
De ce doar glasul tau este cel ce ma raneste
Atatea vise spulberate in anii ce-au trecut
Amintiri date uitarii catre un nou inceput
Timpul a trecut
In suflet mi-a lasat o rana
Cuvantul fericire nu mai stiu ce mai inseamna
Un suflet ratacit printre lacrimi e pustiu
Caci fara tine-n viata
Nu pot sa mai fiu viu
Pierdut pe-o strada pustie si intunecata
Sunt doar un simplu bloc
Care e gata sa cada.


Sunt doar niste cuvinte ce-tzi aduc aminte de ceea ce-tzi spunea cand te-a cunoscut... Si ink alte cuvinte care-tzi intra in minte.....cand ku el esti shy itzi place sa le auzi





Pun amintiri pe foaie
Parca timpul s-a oprit
Ranile ma dor, cand ne-am despartit
Privirea ta o vad in noptile pustii
Iar glasul tau ma linisteste
Astept sa revi
Te-am iubit
Tu nu sti cat ma doare
Ai plecat Universul nostru moare
Te-am iubit
Insa totul este scrum
Nu poti schimba nimic
E prea tarziu acum







Sunt ranit,vreau sa-mi dai aripi sa ma ridic
Atunci cand plang vreau sa ma ajuti sa nu ma impiedic
Cand sunt la pamant tu sa-mi fi la cap mereu
Cand sunt izolat tu sa fi ingerul meu
Cand zilele senine incep a fi numarate
Atunci cand o-mbratisare este ceea ce ne desparte
As vrea sa pot sa-ti spun doar un simplu te iubesc
As vrea sa poti sa ma ierti atunci cand gresesc
In fiecare zi imi plang greselile facute
Emotiile triste si clipele pierdute
Un suflet inghetat pierdut pe jumatate
Inima mea intre doua vieti se-mparte
Inchis intr-un seif al dragostei fara lumina
Si plang si suspin si totul ma deprima
O poza-ntr-un sertar,o icoana pentru mine
Au fost multe nopti senine,dar au ramas putïne





Cand cartea este plina,iar cuprinsul este gol
Cand fata imi zambeste,insa lacrimile dor
Cand viata fara tine este doar un drum spre moarte
Cand te simt langa mine insa tu esti prea departe
Vorbesc si cred in basme si destin
Dar vad paharul gol si atunci cand este plin
Privirea ta doar o icoana pretioasa
In cartea vietii mele tu ramai acea frumoasa
Frumoasa ce la primul zambet ma seduce
Plecarea ta in noapte mi-a lasat in suflet-o cruce
Ai fost fructul interzis din care am gustat
Acum fara tine totul e schimbat
Cu toate ca poate regretele sunt tarzii
Ele totusi nu exista
Astept sa mai revii
Oricate picaturi din roua dragostei-am varsat
Ramai iubita mea dupa care am visat






Closed off from love
I didn’t need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you’re frozen

Niciun comentariu: