joi, 27 martie 2008

MARFA :)):))

- M-am lovit cu un camion staþionar venind din sens invers.
- Am plecat de la marginea ºoselei, m-am uitat la soacra mea ºi am trecut peste parapet.
- Încercînd sã omor o muscã, am intrat cu maºina într-un stîlp de telegraf.
- Conduceam maºina de 40 de ani cînd am adormit la volan ºi am avut un accident.
- Cînd m-am apropiat de intersecþie, un semn stop a apãrut în locul în care nici un semn stop nu mai apãruse vreodatã. Nu am reuºit sã opresc maºina la timp.
- Ca sã evit lovirea barei maºinii din faþã, am cãlcat pietonul.
- Maºina mea era parcatã în mod regulamentar cînd a lovit cu spatele celãlalt vehicul.
- O maºinã invizibilã a apãrut de nicãieri, mi-a lovit vehiculul ºi a dispãrut.
- Pietonul nu ºtia în ce direcþie sã se îndrepte, aºa cã l-am cãlcat.
- Cauza indirectã a accidentului a fost un ins mãrunt într-o maºinã micã cu o gurã mare.
- Stîlpul de telefon se apropia repede. Am încercat sã virez în afara direcþiei lui cînd el m-a lovit în faþã.
- Am claxonat pietonul, dar el se holba la mine.
- Pe un formular de asigurare (ºoferul lovise o vacã):
Cum aþi avertizat dvs.? Claxon Cum a avertizat celãlalt? Muu - Apropiindu-mã de intersecþie, nu am vãzut nici un vehicul venind din dreapta mea, aºa cã am lovit maºina din faþã.
- Parbrizul spart. Cauza necunoscutã. Probabil voodoo.
- Maºina din fata mea a lovit pietonul, dar acesta s-a sculat aºa cã l-am lovit ºi eu.

Niciun comentariu: